Ne paslaptis, jog žemės ūkio sektoriaus veikla tiesiogiai susijusi su visuomenės poreikių tenkinimu. Nuolat besikeičiantys vartotojų interesai skatina inicijuoti diskusijas tarp industrijos atstovų, norint pasiekti aukščiausius įmanomus rezultatus. Be to, bendradarbiavimas tarp ūkininkų padeda sumažinti gamybos kaštus ir padidinti įmonių efektyvumą, tarpusavyje dalinantis gerosiomis praktikomis.
Tarptautinės sektorinės parodos – vieta, kur susitinka konkrečios industrijos atstovai ne tik aptarti bei pristatyti naujausias sektoriaus tendencijas, tačiau ir užmegzti naujus verslo ryšius bei inicijuoti prekybos susitarimus. Tokių renginių metu dažnai organizuojami ir B2B verslo kontaktų renginiai, kuriuose iš anksto suplanuotų susitikimų metu dalyviai aptaria bendradarbiavimo galimybes su juos dominančiais sektoriaus atstovais. Tokia praktika, populiari užsienio šalyse, Lietuvoje dar tik pradeda įgauti pagreitį.
Praėjusią savaitę turėjome galimybę šį formatą išbandyti ir patys. Tarptautinėje žemės ūkio „Ką pasėsi… 2023” LIC komanda organizavo B2B verslo susitikimų erdvę. Toks įvykis – pirmasis ilgametėje parodos istorijoje.
Iš anksto b2match platformoje užsiregistravę žemės ūkio sektoriaus atstovai galėjo pasirinkti jiems tinkamus laiko intervalus ir inicijuoti individualius susitikimus su jais sudominusiais renginio dalyviais. B2B verslo susitikimų erdvė dalyviams buvo prieinama pirmąsias dvi parodos dienas, čia taip pat buvo galima pasimatyti ir su LIC ekspertais.
„Džiaugiamės inicijavę Lietuvoje dar ne taip plačiai paplitusį renginio formatą – B2B verslo susitikimų erdvę, kuri dalyviams tapo puikia proga keliolikai minučių atitrūkti nuo tarptautinės parodos „Ką pasėsi… 2023” šurmulio ir netrukdomiems aptarti potencialias bendradarbiavimo galimybes. Buvo džiugu matyti, jog ši nuošali susitikimų erdvė patraukė ir pro šalį praeinančių parodos lankytojų dėmesį, kurie aktyviai domėjosi šiuo renginio konceptu”, – įspūdžiais dalinosi LIC projektų vadovas Tautvydas Pipiras.
Erdvėje taip pat buvo galima sutikti ir tarptautinės iniciatyvos ADMA TranS4MErs ekspertus, kurie lankytojus konsultavo skaitmeninių inovacijų diegimo klausimais, supažindino su projekto iniciatyvomis ir finansavimo instrumentais, aktualiais įmonėms, norinčioms žengti skaitmeninės transformacijos keliu. B2B verslo susitikimų erdvė organizuota tarptautinės iniciatyvos AgriFoodX5.0 pagrindu. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu Lietuvos inovacijų centras kartu su užsienio partneriais sieks įtraukti Pramonės 5.0 vertybes į žemės ūkio ir maisto produktų sektorių. Tarptautinės iniciatyvos AgriFoodX5.0 ir ADMA Trans4MErs finansuojamos Europos Sąjungos lėšomis.
Paskutinį kartą redaguota 19 balandžio 2023