Žaidimų industrija pasaulyje išlaiko spartų augimo tempą, o šis reiškinys ypatingai pastebimas Lietuvoje – darbuotojų skaičius per 5 metus išaugo beveik 5 kartus. Tačiau koks yra viešojo sektoriaus vaidmuo kuriant žaidimų ekosistemą Lietuvoje? 

Šią temą tarptautinėje žaidimų industrijos konferencijoje DevGamm gvildeno LIC, Investuok Lietuvoje, LR ekonomikos ir inovacijų bei kultūros ministerijų atstovai. Diskusijoje, pavadinimu „The role of government in co-creating the gamedev ecosystem in Lithuania” visi dalyvavę viešojo sektoriaus atstovai vieningai sutarė, jog žaidimų industrija yra prioritetinis Lietuvos ekonomikos sektorius, kasmet įdarbinantis tūkstančius aukštą pridėtinę vertę kuriančių dizainerių, programuotojų ir technologų. 

Dar 2020 m. LIC ir Lietuvos žaidimų žaidimų kūrėjų asociacijos iškelta vizija, jog Lietuva turi tapti žaidimų industrijos traukos centru, kuriame susitinka žaidimų kūrimo talentai iš rytų Europos ir ekspertai iš Vakarų Europos valstybių, po truputį realizuojasi. LIC ir toliau sėkmingai prisideda prie industrijos fasilitavimo – metų pradžioje startavome su nauja tarptautine iniciatyva BSG-Go (įgyvendinama pagal programą Interreg BSR), kuria sieksime stiprinti žaidimų pramonės atsparumą visame Baltijos šalių regione. 

Džiugu, jog ir kitos Lietuvos organizacijos aktyviais darbais prisideda prie industrijos augimo. Pavyzdžiui, šalyje jau turime privatų fondą, kurio lėšomis investuojama į ankstyvos stadijos žaidimų startuolius. DevGamm metu vykusios diskusijos metu taip pat užsiminta apie naują Inovacijų agentūros priemonę – specializuotą GameTech akceleravimo programą, kuria startuoliams bus teikiamos konsultacijos, mokymai, dotacijos ir kitos tiesioginės paslaugos. 

Paskutinį kartą redaguota 23 birželio 2023