
UX Challenge – unikali galimybė įmonėms ir studentams bei jauniems profesionalams sužinoti ir išmokti taikyti stipriausių pasaulio įmonių, tokių kaip Google, dizaino mąstymo principus sprendžiant jau sukurtų, kuriamų ar dar tik planuojamų kurti IRT produktų vartotojų patyrimų iššūkius (angl. user experience challenge – UX Challenge).
Šiems iššūkiams spręsti 2021 m. vasario 18-19 d. organizuojamas 2 dienų hakatonas, kuriame į komandas suburti jaunieji savo srities profesionalai spręs įmonių iškeltus iššūkius analizuodami, projektuodami ir optimizuodami skaitmeninių paslaugų produktų patyrimus, gamindami maketus ir interaktyvius prototipus, kuriuos vėliau išbandys potencialūs tokių sprendimų vartotojai ir įvertins hakatono komisija. Jauniesiems profesionalams talkins patyrę mentoriai, kurie konsultuos dalyvius, kaip gerinti produktų vartotojų patyrimą pasitelkiant dizaino sprinto metodą.
Pasibaigus hakatonui įmonės gaus pasiūlymus, kaip patobulinti jų produktus, kad jie pagerintų vartotojų patyrimus, o geriausius pasiūlymus pateikusios komandos bus apdovanotos prizais.
UX Challenge hakatonas organizuojamas įgyvendinant programos Horizontas 2020 priemonės INNOSUP-2018-2020 projektą 200SMEChallenge Nr, 824212.


Dalyviai

Įmonės
Sukate galvą, kaip pagerinti jau turimo, kuriamo ar dar tik planuojamo kurti produkto vartotojų patyrimą? UX Challenge hakatonas – unikali galimybė gauti sprendimus jūsų iššūkiams ir užmegzti ryšį su jaunaisiais šios srities talentais.

Sprendėjai
Esate įvairių sričių studentai, pradedantieji dizaineriai ar programuotojai? Norite geriau suprasti produktų kūrimo bei tobulinimo procesus, laimėti prizą ar užmegzti naudingų ryšių? Junkitės prie UX Challenge hakatono ir tapkite matomi ne tik savo kolegoms, bet ir potencialiems darbdaviams.

Testuotojai
Nusibodo naudoti produktus su nepatogia vartotojų sąsaja? Norėtume, kad jūsų patirtys būtų išgirstos ir įvertintos? Dalyvaukite UX Challenge hakatone ir prisidėkite prie jums aktualių produktų tobulino.
Mentoriai
Andrius Busilas (UX/UI dizaineris)
Ingrida Bajoraitytė (UX/UI dizainerė, iliustratorė)
Donatas Bengardavičius (UX/UI dizaineris)
Edita Andrijauskaitė (UX/UI dizainerė)
Prizai
Bendras prizų fondas – daugiau nei 3000€!
Baigiantis hakatonui, įmonių atstovai ir mentoriai išrinks geriausiai pasirodžiusią komandą, kurios kiekvienas narys gaus 1000€ vertės CodeAcademy Front-end kursus.
Praktinė informacija
Vartotojo patyrimas (angl. user experience – UX) – tai analize, mokslinėmis žiniomis ir kūrybiniu darbu paremtas procesas, siekiant nustatyti vartotojų sąsajos savybes, kurios paliktų teigiamą patirtį jomis besinaudojantiems vartotojams.
Dizaino sprintas yra penkių etapų procesas, kurio metu naudojamasi dizaino mąstymu, siekiant sumažinti riziką, kai rinkai pateikiamas naujas produktas, paslauga ar savybė. Jį, dirbdamas „Google Ventures“, sukūrė Jake Knapp. Dizainu paremtas mąstymas – tai požiūris, padedantis kurti naujus sprendimus, paslaugas, produktus. Jis tarnauja kaip verslo įrankis, galintis pakeisti žmonių požiūrį, į tai ką jie daro, padedantis tapti kūrybiškesniems, lankstesniems verslo planavimo sprendimuose ir inicijuoti pokyčius organizacijose.
Norite sužinoti daugiau? Rekomenduojama literatūra:
1. Knapp, Jake, John Zeratsky, and Braden Kowitz. 2016. Sprint: How to Solve Big Problems and
Test New Ideas in Just Five Days.
2. Banfield, Richard, Todd Lombardo, and Trace Wax. 2015. Design Sprint: A Practical Guidebook
for Building Great Digital Products. O’Reilly Media, Inc.
3. Hartson, Rex, and Pardha Pyla. 2012. The UX Book. Process and Guidelines for Ensuring a Quality
User Experience. Edited by Elsevier. Morgan Kaufmann Publishers In.
4. Gothelf, Jeff, and Josh Seiden. 2013. Lean UX: Applying Lean Principles to IMprove User
Experience. O’Reilly.
5. Ries, Eric. 2011. The Lean Startup. New York: Crown Business.
6. Osterwalder, Alexander, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith, and Trish Papadakos. 2014.
Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want. Wiley.
7. Norman, Don. 1988. The Design of Everyday Things. New York: Basic Books.
Dviejų dienų hakatone sprendėjai, padedami mentorių ir pasitelkdami dizaino sprinto metodą, tobulins probleminių įmonių produktų vartotojų sąsajas sukurdami naujus jų prototipus, kuriuos vėliau išbandys testuotojai. Renginį uždarys baigiamoji konferencija, kurioje komandos pristatys savo sprendimus, bus išrinkti ir apdovanoti nugalėtojai, o konferencijos dalyviai galės išsamiau susipažinti su dizaino sprinto metodu vartotojų patyrimui gerinti.
Ne, nei įmonėms, nei sprendėjams, nei testuotojams, nei žiūrovams už dalyvavimą UX Challenge hakatone mokėti nereikia.
Sprendėjai ieškos būdų, kaip pagerinti skaitmeninių, skaitmeninę sąsają turinčių produktų ar paslaugų, kurių vertę lemia žmogaus ir technologijų sąsaja, vartotojų patyrimą. Minėti produktai ir paslaugos apima, bet neapsiriboja: mobiliosiomis programėlėmis (išmaniuosiuose telefonuose ar planšetėse), internetinėmis programos, internetinėmis svetainėmis, programėlėmis ir darbastalio programine įranga, vartotojų prekėmis, namų įranga ir kitos skaitmeninėmis technologijomis (pvz.: valdomi liečiamieji ekranai), pramoniniais įrenginiais su skaitmenine sąsaja (pvz.: konfigūracijos ir kontrolės liečiamaisiais ekranais).
Įmonėms UX Challenge hakatonas yra galimybė išspręsti seniai ramybės nedavusias skaitmeninio produkto problemines vietas ir į jas pažiūrėti iš naujos, sprendėjų pasiūlytos perspektyvos. Renginio pabaigoje įmonės turėtų pamatyti veikiantį savo iššūkio sprendimo prototipą, tačiau kokį progresą pavyks pasiekti priklausys ir nuo pačios įmonės indėlio – komunikavimo su komanda bei pagalba atsakant į jiems kylančius klausimus.
Sprendėjams UX Challenge hakatonas yra puiki galimybė sutikti dizaino mąstymu besidominčių kolegų, išgirsti daugiau apie šią technologiją iš profesionalų bei išbandyti dizaino sprinto metodą patiems. Taip pat, tai puiki proga sutikti įmonių atstovų bei mentorių, užmegzti naudingas ir karjeros pradžioje reikalingas pažintis, laimėti pagrindinį hakatono prizą.
Testuotojams UX Challenge hakatonas yra išskirtinė proga pamatyti ir įvertinti technologijų pokyčių daromą įtaką verslo sprendimams. Jūs taip pat turėsite galimybę išgirsti pranešimus, įvertinti sukurtus produktus ir prisidėti prie geriausio sprendimo rinkimo! P.s. vienintelis dalykas, kurio reikia norint tapti testuotoju – tai noras dalyvauti ir domėjimasis technologijomis.
Programa
1 diena
8:45–9:00 Prisijungimas prie hakatono platformos
9:00-9:15 Hakatono atidarymas, sveikinimo žodis
9:15-10:00 Dizaino sprinto metodo pristatymas
10:00-10:30 Sprendėjai susiburia į jiems paskirtas komandas ir pasiskirto po kambarius, susipažįsta
10:30-11:00 Įmonių atstovai pristatinėja savo iššūkius jiems priskirtoms sprendėjų komandoms
11:00-12:00 Darbas komandomis (idėjų generavimas)
12:00-12:30 Pertrauka
12:30-14:00 Darbas komandomis (idėjų generavimas)
14:00-23:59 Darbas komandomis (prototipo kūrimas)
2 diena
8:45-9:00 Prisijungimas prie hakatono platfornos
9:00- 11:00 Testavimas
11:00-11:30 Darbas komandomis (testavimo reziltatų aptarimas)
11:30-15:30 Darbas komandomis (baigiamieji darbai ir tobulinimai po testavimo, prezentacijos įmonei tikslinimas)
15:30-16:00 Individualus rezultatų pristatymas įmonėms
16:00-16:30 Pasiruošimas bendram pristatymui
16:30-18:15 Baigiamoji konferencija (pranešimas apie dizaino sprintą, iššūkių ir sprendimų pristatymas, vertinimas ir apdovanojimai)
Vieta
Renginys vyks nuotoliniu būdu, Microsoft Teams platformoje
Turite klausimų?
Susisiekite uxchallenge@lic.lt.
Organizuojama bendradarbiaujant su:

VšĮ Lietuvos inovacijų centras
Įmonės kodas 110066875
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre