Testuotojai hakatone dalyvaus vos kelias valandas, per kurias – tikrins ir testuos sprendėjų sukurtas inovacijas. Testuotojų kvalifikacijos ir technologijų išmanymas visiškai neriboja, viskas ką reikės padaryti – įvertinti naujų sprendimų patogumą.
Tai išskirtinė proga pamatyti ir įvertinti technologijų pokyčių teigiamą įtaką verslo sprendimams. Jūs taip pat turėsite galimybę išgirsti pranešimus, įvertinti sukurtus produktus ir prisidėti prie geriausio sprendimo rinkimo! P.s. vienintelis dalykas, kurio reikia norint tapti testuotoju UX Challenge – tai noras dalyvauti ir domėjimasis technologijomis.
Praktinė informacija
Naudotojo patyrimas (angl. User Experience) – tai analize, mokslinėmis žiniomis ir kūrybiniu darbu paremtas procesas, siekiant nustatyti programinės įrangos ar internetinės svetainės savybes, kurios paliktų teigiamą patirtį jomis besinaudojantiems vartotojams.
Dizaino sprintas yra penkių etapų procesas, kurio metu naudojamasi dizaino mąstymu, siekiant sumažinti riziką, kai rinkai pateikiamas naujas produktas, paslauga ar savybė. Jį, dirbdamas „Google Ventures“, sukūrė Jake Knapp. Dizainu paremtas mąstymas – tai požiūris padedantis kurti naujus sprendimus, paslaugas, produktus, tarnauja kaip verslo įrankis, galintis pakeisti žmonių požiūrį, į tai ką jie daro. Padeda tapti kūrybiškesniu, lankstesniu verslo planavimo sprendimuose ir inicijuoti pokyčius organizacijose.
Norite sužinoti daugiau? Rekomenduojama literatūra:
1. Knapp, Jake, John Zeratsky, and Braden Kowitz. 2016. Sprint: How to Solve Big Problems and
Test New Ideas in Just Five Days.
2. Banfield, Richard, Todd Lombardo, and Trace Wax. 2015. Design Sprint: A Practical Guidebook
for Building Great Digital Products. O’Reilly Media, Inc.
3. Hartson, Rex, and Pardha Pyla. 2012. The UX Book. Process and Guidelines for Ensuring a Quality
User Experience. Edited by Elsevier. Morgan Kaufmann Publishers In.
4. Gothelf, Jeff, and Josh Seiden. 2013. Lean UX: Applying Lean Principles to IMprove User
Experience. O’Reilly.
5. Ries, Eric. 2011. The Lean Startup. New York: Crown Business.
6. Osterwalder, Alexander, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith, and Trish Papadakos. 2014.
Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want. Wiley.
7. Norman, Don. 1988. The Design of Everyday Things. New York: Basic Books.
Produktų dizainas bus analizuojamas dvi dienas, tuo metu tikrieji produkto vartotojai atliks testus, bus analizuojamos galimai kylančios skaitmeninės sąsajos problemos, siūlomi dizaino sprendimai, kuriami naujų sąsajų eskizai, nauji prototipai. Daugiau informacijos apie šių Veiklų naudą sužinoti galite užsukę į https://www.gv.com/sprint/.
Numatoma, kad ~ 10 Sprendėjų grupių, sudarytų iš keturių Sprendėjų dirbs išvien, kad patikrintų ir pagerintų aštuonių Produktų naudotojo patirtį. Kiekvienu Produktu užsiims atskira, savarankiškai dirbanti, nors ir kuratoriaus padedama Komanda, kuris padės įvykdyti reikiamas veiklas ir parengti trumpą galutinę ataskaitą (.ppt – Powerpoint formatu). Ataskaitoje bus pateikiami pasiūlymai ir sprendimai, kuriais bus galima pagerinti atitinkamo produkto naudotojo patirtį.
Bendradarbiaudami su iniciatyvos partneriais, LIC atstovai atrinks Sprendėjus, sukurs ir paruoš komandas.
„UX Challenge“ spręsime skaitmeninių produktų (programos mobiliesiems, žiniatinklio programos, programinė įranga) bei aiškiomis su naudotojo patyrimu susijusiomis problemomis ir (arba) naujovėmis, susijusias problemas.
Puikūs pavyzdžiai galėtų būti patogumo gerinimas, naujų funkcijų kūrimas, tam tikrų funkcijų pertvarkymas ir pan. Produktų branda gali būti labai įvairi – pradedant nuo rinkoje jau esančių produktų ir baigiant produktų koncepcijomis.
Registracija
VšĮ Lietuvos inovacijų centras
Įmonės kodas 110066875
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre