Kviečiame jaunuosius UX, dizaino, psichologijos, IRT profesionalus, studentus ir entuziastus dalyvauti 2 dienų UX Challenge hakatone.
Vienas iš hakatono tikslų – skatinti profesionalių jaunųjų specialistų ir studentų augimą, supažindinant su dizaino sprinto procesu, kurio metu naudojamasi dizaino mąstymu, siekiant sumažinti riziką, kai rinkai pateikiamas naujas produktas, paslauga ar savybė.
Hakatone jūs turėsite galimybę ne tik perprasti dizaino sprinto metodą sprendžiant su vartotojų patyrimu IRT produktuose susijusius iššūkius, bet ir užmegsite naudingų ryšių su būsimais kolegomis bei potencialais darbdaviais. Geriausio sprendimo autoriai papildomai gaus dar ir piniginį prizą.
Praktinė informacija
Sprendėjams UX Challenge hakatonas yra puiki galimybė sutikti dizaino mąstymu besidominčių kolegų, išgirsti daugiau apie šią technologiją iš profesionalų bei išbandyti dizaino sprinto metodą patiems. Taip pat, tai puiki proga sutikti įmonių atstovų bei mentorių, užmegzti naudingas ir karjeros pradžioje reikalingas pažintis, laimėti pagrindinį hakatono prizą.
Ne, sprendėjai hakatone dalyvauja nemokamai, o geriausią sprendimą pasiūliusių sprendėjų komanda dar ir bus apdovanota prizu.
Sprendėjais gali būti asmenys, kurie studijuoja ar neseniai baigė bakalauro, magistro, doktorantūros studijas ir / arba profesinės kvalifikacijos mokslus dizaino, IRT, psichologijos ir panašiose srityse, kuriuos domina UX dizaino problemos.
Siekiama atrinkti iki 40 bakalauro, magistro ar daktaro laipsnį ar profesinę kvalifikaciją siekiančių įgyti studentų ar jaunųjų profesionalų, kurie dalyvautų „UX Challenge” iniciatyvoje.
Iki 2021 m. sausio 31 d.
Iniciatyvos sprendėjai bus atrinkti ir informuoti apie atranką iki 2021 m. vasario 5 d. Gavę šią informaciją, kandidatai per tris kalendorines dienas privalės patvirtinti savo dalyvavimą el. paštu uxchallenge@lic.lt. Jei savo dalyvavimo sprendėjas nepatvirtina, Lietuvos inovacijų centras pasiūlys dalyvauti sąraše žemiau esantiems studentams.
Numatoma, kad 8 (aštuonios) sprendėjų grupės (toliau – komandos), sudarytos iš 4-5 sprendėjų, dirbs išvien, kad per dvi dienas patikrintų ir pagerintų aštuonių produktų naudotojo patirtį. Komandos nariai taikys dizaino sprinto metodiką, kad patikrintų ir pagerintų jiems priskirto produkto vartotojo patirtį. Kiekvienu produktu užsiims atskira, savarankiškai dirbanti, mentorių kuruojama komanda. Mentoriai padės įvykdyti reikiamas veiklas ir parengti trumpą galutinę ataskaitą. Ataskaitoje bus pateikiami pasiūlymai ir sprendimai, kuriais bus galima pagerinti atitinkamo produkto vartotojo patirtį. Baigiantis hakatonui, įmonių atstovai ir mentoriai išrinks geriausiai pasirodžiusią komandą, kurios kiekvienas narys gaus 1000 eurų vertės CodeAcademy Front-end kursus.
Dalyvauti UX Challenge iniciatyvoje
Bakalauro, magistro, daktaro laipsnį ar profesinę kvalifikaciją siekiantys įgyti studentai ar jaunieji profesionalai, norintys dalyvauti UX Challenge iniciatyvoje turi iki 2021 m. sausio 31 d. 23:59 val. atsiųsti el. laišką el. paštu uxchallenge@lic.lt nurodydami:
- poziciją, į kurią pretenduojate (UX Challenge sprendėjas)
- savo vardą ir pavardę
- el. pašto adresą
- trumpą motyvaciją
- ir pridėdami gyvenimo aprašymą (CV), kuriame matytųsi atitikimas Paraiškos teikimo ir dalyvavimo UX Challenge iniciatyvoje aprašo sprendėjams reikalavimams
Atsiųsdami el. laišką, jūs patvirtinate, kad susipažinote su:
Organizuojama bendradarbiaujant su:
VšĮ Lietuvos inovacijų centras
Įmonės kodas 110066875
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre