Positive Impact Challenge
Positive Impact Challenge – unikali galimybė įmonėms, studentams bei jauniems profesionalams sužinoti daugiau apie socialines inovacijas, socialinius verslus ir išmokti taikyti stipriausių pasaulio įmonių, tokių kaip Google, naudojamus dizaino mąstymo principus sprendžiant socialinių verslų jau sukurtų, kuriamų ar dar tik planuojamų kurti produktų iššūkius.
Šiems iššūkiams spręsti 2024 m. vasario 12-14 d. organizuojamas 3 dienų hakatono tipo renginys – Positive Impact Challenge, kuriame į komandas suburti jaunieji savo srities profesionalai spręs įmonių iškeltus iššūkius analizuodami, projektuodami ir optimizuodami socialinių inovatorių kuriamų paslaugų ir produktų iššūkius, gamindami maketus ir interaktyvius prototipus, kuriuos vėliau išbandys potencialūs tokių sprendimų vartotojai ir įvertins hakatono komisija. Jauniesiems profesionalams talkins patyrę mentoriai, kurie konsultuos dalyvius, kaip gerinti kuriamus sprendimus pasitelkiant dizaino sprinto metodą.
Pasibaigus hakatonui socialinių įmonių atstovai gaus pasiūlymus, kaip patobulinti jų produktus, o geriausius pasiūlymus pateikusios komandos bus apdovanotos prizais.
Positive Impact Challenge renginys organizuojamas įgyvendinant tarptautinę iniciatyvą POSITIVE.

Dalyviai

Socialiniai inovatoriai
Esate socialinių inovacijų kūrėjas ir sukate galvą, kaip pagerinti jau turimą, kuriamą ar dar tik planuojamą kurti produktą ? Positive Impact Challenge – tai unikali galimybė gauti sprendimus jūsų iššūkiams ir užmegzti ryšį su jaunaisiais talentais.

Iššūkio
sprendėjai
Esate įvairių sričių studentai, pradedantieji dizaineriai, programuotojai, marketingo ar kitos srities specialistai? Norite geriau suprasti socialinių produktų kūrimo bei tobulinimo procesus, laimėti prizą ar užmegzti naudingų ryšių? Junkitės prie Positive Impact Challenge ir tapkite matomi ne tik savo kolegoms, bet ir potencialiems darbdaviams.

Mentoriai
Turite patirties konsultuojant jaunuosius verslininkus? Norėtume, kad jūsų patirtys būtų išgirstos ir įvertintos? Dalyvaukite Positive Impact Challenge hakatone ir prisidėkite prie jums aktualių produktų tobulino bei jaunųjų kūrėjų potencialo atskleidimo.
Domitės galimybe tapti POSITIVE Impact Challenge mentoriumi? Susisiekite: i.vysniauskiene@lic.lt
Prizai
Bendras prizų fondas – daugiau nei 2000€!
Baigiantis hakatonui, sprendimus vertinanti komisija išrinks tris geriausiai pasirodžiusias komandas, kurios bus apdovanotos prizais. Bendras prizų fondas – daugiau nei 2000 eurų.
Praktinė informacija
Socialiniai verslai – tai organizacijos, kurių misija yra atrasti kūrybiškus, verslius sprendimus didžiausioms socialinėms visuomenės problemoms spręsti. Socialiniai verslai ne tik generuoja pelną, tačiau ir sprendžia skurdo, išsilavinimo galimybių stygiaus, nedarbo, visuomenės sveikatos ir kitas problemas.
Dizaino sprintas yra penkių etapų procesas, kurio metu naudojamasi dizaino mąstymu, siekiant sumažinti riziką, kai rinkai pateikiamas naujas produktas, paslauga ar savybė. Jį, dirbdamas „Google Ventures“, sukūrė Jake Knapp. Dizainu paremtas mąstymas – tai požiūris, padedantis kurti naujus sprendimus, paslaugas, produktus. Jis tarnauja kaip verslo įrankis, galintis pakeisti žmonių požiūrį, į tai ką jie daro, padedantis tapti kūrybiškesniems, lankstesniems verslo planavimo sprendimuose ir inicijuoti pokyčius organizacijose.
Norite sužinoti daugiau? Rekomenduojama literatūra:
1. Knapp, Jake, John Zeratsky, and Braden Kowitz. 2016. Sprint: How to Solve Big Problems and
Test New Ideas in Just Five Days.
2. Banfield, Richard, Todd Lombardo, and Trace Wax. 2015. Design Sprint: A Practical Guidebook
for Building Great Digital Products. O’Reilly Media, Inc.
3. Hartson, Rex, and Pardha Pyla. 2012. The UX Book. Process and Guidelines for Ensuring a Quality
User Experience. Edited by Elsevier. Morgan Kaufmann Publishers In.
4. Gothelf, Jeff, and Josh Seiden. 2013. Lean UX: Applying Lean Principles to IMprove User
Experience. O’Reilly.
5. Ries, Eric. 2011. The Lean Startup. New York: Crown Business.
6. Osterwalder, Alexander, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith, and Trish Papadakos. 2014.
Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want. Wiley.
7. Norman, Don. 1988. The Design of Everyday Things. New York: Basic Books.
Trijų dienų hakatone sprendėjai, padedami mentorių ir pasitelkdami dizaino sprinto metodą, spręs socialinių įmonių produktų iššūkius sukurdami naujus jų ar jų dalių prototipus, kuriuos vėliau išbandys testuotojai. Renginį uždarys baigiamoji konferencija, kurioje komandos pristatys savo sprendimus, bus išrinkti ir apdovanoti nugalėtojai, o konferencijos dalyviai galės išsamiau susipažinti su dizaino sprinto metodu ir socialinėmis inovacijomis.
Ne, nei įmonėms, nei sprendėjams, nei testuotojams, nei žiūrovams už dalyvavimą Positive Impact Challenge hakatone mokėti nereikia.
Sprendėjai ieškos būdų, kaip pasitelkiant tradicinių technoliginių verslų naudojamus skaitmeninius sprendimus išspręsti socialiniams verslams kylančius iššųkius. Šie iššūkiai gali būti: inkrementiniai (esamų produktų ar paslaugų tobulinimas pridedant naują dėmenį), skaitmeniniai (iššūkis turėtų būti spręstinas skaitmeninių įrankių pagalba), orientuoti į vartotojo sąsają (iššūkiai gali būti susiję su galutinio vartotojo patirties renkantis produktą pagerinimu).
Įmonėms Positive Impact Challenge hakatonas yra galimybė išspręsti seniai ramybės nedavusias produkto ar paslaugos problemines vietas ir į jas pažiūrėti iš naujos, skaitmeninės, sprendėjų pasiūlytos perspektyvos. Renginio pabaigoje įmonės turėtų pamatyti veikiantį savo iššūkio sprendimo prototipą, tačiau kokį progresą pavyks pasiekti priklausys ir nuo pačios įmonės indėlio – komunikavimo su komanda bei pagalba atsakant į jiems kylančius klausimus.
Sprendėjams Positive Impact Challenge hakatonas yra puiki galimybė sutikti dizaino mąstymu besidominčių kolegų, išgirsti daugiau apie šią technologiją iš profesionalų bei išbandyti dizaino sprinto metodą patiems. Taip pat, tai puiki proga sutikti įmonių atstovų bei mentorių, užmegzti naudingas ir karjeros pradžioje reikalingas pažintis, laimėti pagrindinį hakatono prizą.
Preliminari programa
1 diena
10:00-10:15 Hakatono atidarymas, sveikinimo žodis
10:15-10:30 Dizaino sprinto metodo pristatymas
10:30-11:00 Sprendėjai susiburia į jiems paskirtas komandas ir pasiskirto po kambarius, susipažįsta
11:00-11:30 Įmonių atstovai pristatinėja savo iššūkius jiems priskirtoms sprendėjų komandoms
11:30-13:00 Darbas komandomis (idėjų generavimas)
13:00-14:00 Pertrauka (pietūs)
14:00-23:49 Darbas komandomis (idėjų generavimas)
2 diena
10:00-11:30 Susitikimas su mentoriais, sugeneruotų idėjų pristatymas
11:30- 13:00 Darbas komandomis (prototipo kūrimas)
13:00-14:00 Pertrauka (pietūs)
14:00-18:00 Darbas komandomis (prototipo tobulinimas)
18:00-20:00 Prezentacijos įmonei rengimas
3 diena
10:00- 11:00 Prototipų testavimas
11:00-11:30 Darbas komandomis (testavimo reziltatų aptarimas)
11:30-15:30 Darbas komandomis (baigiamieji darbai ir tobulinimai po testavimo, prezentacijos įmonei tikslinimas)
15:30-16:00 Individualus rezultatų pristatymas įmonėms
16:00-16:30 Pasiruošimas bendram pristatymui
16:30-18:30 Baigiamoji konferencija (pranešimas apie dizaino sprintą, iššūkių ir sprendimų pristatymas, vertinimas ir apdovanojimai)
Vieta
Renginys vyks mišriu būdu, Vilnius Tech universitete bei Microsoft Teams platformoje
Turite klausimų?
Susisiekite i.vysniauskiene@lic.lt.
Organizuojama bendradarbiaujant su:

VšĮ Lietuvos inovacijų centras
Įmonės kodas 110066875
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre